Reanimatiecursus

Als u geen volledige EHBO-cursus wilt of kunt volgen, maar wel wilt kunnen reanimeren, kunt u een reanimatiecurus volgen.

Reanimatie

Informatie over de reanimatiecursus

U kunt bij onze vereniging een reanimatiecursus volgen. Wij zijn geregistreerd Reanimatiepartner van de Hartstichting.

Bij voldoende inschrijvingen (minimaal 6 deelnemers) kan de cursus doorgang vinden. De kosten bedragen € 20,00 per persoon.

Bij voldoende deelname zullen wij u informeren over de exacte datum en tijd van de cursus. Wilt u zich aanmelden voor de cursus of heeft u vragen, neemt u dan contact op met de cursus-coördinator via het contactformulier.

Contactinformatie

KNV EHBO afdeling Arnhem-Presikhaaf